خط نماد (اورژانس اجتماعی دانش آموزی) در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور و با حضور وزیر آموزش و پرورش خط نماد (اورژانس اجتماعی دانش آموزی) در استان قزوین نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

اصغری در خصوص ویژگی‌های این خط اظهار داشت: پروژه راه اندازی خط نماد از سال ۱۳۹۸ کلید خورد و بعد از ۲ سال امروز در ۳۲ استان کشور از جمله قزوین راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: خط ملی نماد «۱۵۷۰» یا اورژانس اجتماعی دانش آموزان کشور از اضلاع مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است که به ما کمک می‌کند تا مداخله‌های سریع و فوری در قالب سیستم یکپارچه را فراهم کنیم.

اصغری یادآورشد: گسترش دسترسی سریع و امن دانش آموزان و معلمان و اولیا به خدمات مشاوره از اهداف مهم این برنامه است که در این زمینه یکپارچه سازی خدمات مشاوره و همچنین به روز آوری روش‌های جدید مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در شرایط کنونی که در حوزه نوجوانان و جوانان با آُسیب‌های متعددی روبرو هستیم فضای تعلیم و تربیت ایجاب می‌کند بتوانیم با واکنش سریع در فوریت‌های روانی دانش آموزان به کاهش آسیب‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار