صالحیان گفت: بعد از توقف چند ساله ‎ای که در روند اجرای چرخ وفلک ایجاد شده بود، این طرح روند خوبی را در یک سال گذشته طی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر در بازدید خود از طرح چرخ و فلک روند اجرای مراحل پایانی آن را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اکنون مراحل رنگ آمیزی، نورپردازی و همچنین ضوابط مرتبط با ایمنی و استاندارد آن در حال انجام است و پیش بینی می‌شود این ماه به بهره‎ برداری اولیه برسد.

او ادامه داد: بعد از توقف چند ساله ای که در روند اجرای طرح ایجاد شده بود، در یک سال گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: چرخ و فلک یکی از جاذبه‌های مهم بوشهر برای جذب گردشگر است که با قرار گرفتن در جوار ساحلی منظری زیبا و چشم نواز برای این شهر به ویژه منطقه جنوبی ایجاد کرده است.

او گفت: در این راستا تلاش می‌شود با توجه به ارتفاع زیاد سازه که در حدود ۷۲ متر است تمام موارد استاندارد و ایمنی آن لحاظ شود تا شهروندان و به ویژه کودکان به عنوان آینده سازان این شهر با خاطری آسوده از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


صالحیان بیان کرد: در این زمینه نظارت بر روند اجرای طرح تشدید شده تا این طرح ظرف موعد اعلام شده به بهره برداری اولیه برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.