رئیس فدراسیون والیبال درباره باخت تیم ملی مقابل ایتالیا در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از شکست تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود برابر کانادا در المپیک توکیو، اظهار داشت: کانادا خوب بازی کرد و روزش بود. به هر شکل این بازی تمام شد و بازی را واگذار کردیم. ۲ بازی دیگر هم داریم. باید به فکر بازی با تیم های ملی ایتالیا و ژاپن باشیم.

او ادامه داد: کانادا در این ۳ بازی اینقدر خوب نبود. در این بازی کانادایی ها سرویس ها و دریافت‌های خوبی داشتند. فکر می‌کنم در مورد مسائل فنی آلکنو و کادر فنی باید حرف بزنند، اما در تورنمنتی مثل المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم. در همین گروه تیم‌ها همه باخت را تجربه کرده اند. امروز روز ما نبود، اما برخی از افراد می‌گویند بچه‌ها خسته بودند که اینگونه نیست. شرایط دهکده و استراحت برای همه یکسان است.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: ۲ بازی ما ساعت ۹ صبح بود و این روی عملکرد تیم ملی تاثیر منفی گذاشت. البته باید نقاط ضعف در بازی‌های بعد رفع شود. هدف‌گذاری ما حضور در جمع ۴ تیم برتر است. ۲ بازی دیگر داریم و باید این ۲ بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و ببینیم رقیب بعدی ما چه تیمی است.

داورزنی خاطرنشان کرد:  المپیک میدانی سختی است. کسی برای باخت به المپیک نمی‌آید. از ۲۲۱ کشور دنیا تنها ۱۲ کشور راهی توکیو شده‌اند تا قهرمان شوند. ایران هم دنبال همین موضوع است و امیدوارم بچه‌ها به شرایط خوب خودشان برگردند. کانادا چیزی برای از دست دادن نداشت و همه جوره خوب عمل کرد. شرایط ما بهتر می‌شود و با دعای خیر مردم بهتر عمل می‌کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار