اعتراف یکی از فرماندهان ارتش انگلیس به قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران + فیلم

یکی از فرماندهان ارتش انگلیس، موضوع توانمندی‌های سایبری جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ژنرال پاتریک سندرز فرمانده فرماندهی راهبردی ارتش انگلیس، در یک مصاحبه درباره توانمندی سایبری جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.
او با اشاره به سوابق قبلی ایران در حوزه سایبر، اعلام کرد که این موضوع یک بزرگنمایی نیست، توانمندی های پیشرفته ایران در حوزه سایبر را جدی می‌گیریم.

 


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۶:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
قدرت اصلی ما وجود مردم باغیرته که متاسفانه نادیده گرفته شده
Iran (Islamic Republic of)
جــواد
۱۲:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
اعترافات دشمنان به توانمندی های ایران میتواند یک دام امنیتی و اطلاعاتی باشد، زیرا آنها هرگز حاضر نیستند برای ایران که آنها دشمن میشناسند تبلیغ کنند
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۱:۵۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
خیلی دلخوش به این اظهارات و ادعا ها نباشید چون اینها ممکنه زمینه سازی برای برخی اقدامات ایذائی بیشتر در آینده باشد.
البته منکر قدرت سایبری ایران بعنوان یک قدرت پیشرو و برتر در این حوزه نمیتوان شد ولی اعتراف دشمنان به این قدرت مطمئنا پشت پرده هائی دارد که بعدا معلوم خواهد شد که قصد و نیتشان چه بوده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
خب عکس این پوشه ها و اسناد و از کجا اوردن

این خوب نشون داد رفتیم زیر ضربه و تخلیه اطلاعاتی شدیم
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۳۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
کل جهان از قدرت کشورمون ایران خبر دارند 0چه نظامی ، چه سایبری و پهباد و موشکی و..) ولی در خیلی موارد چرا انقدر کوتاه میایم واقعا جای تاسف داره ! اسرائیل ترور میکنه و اعلام هم میکنه که ما کردیم ولی ما هیچ کاری انجام نمیدیم ! انقدر کوتاه اومدیم که عربستان که به چند موشک کل کشورش نابود میشه برامون شاخ وشونه میکشه و برای مذاکره باهامون شرط هم میگذاره !! آخه عربستان عددی هست که بخواد این طوری رفتار کنه ؟! فقط کوتاه اومدن و گفتن اینکه پاسخ میدیم و پاسخ سخت و... ولی درعمل کاری نمیکنیم ! کاش از این قدرتمون درست استفاده میکردیم تا اونموقع خودبخود تحریمها هم برداشته میشد !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
برابر گزارش سازمان سیا.ایران بعد از روسیه دومین قدرت سایبری دنیاس.همین سازمان اعتراف کرده ایران در دوسال اخیر ۱۵ تریلیون دلار از طریق فضای سایبر به آمریکا و اروپا و اسراییل خسارت وارد کرده.دیگه زمان بزن در رو گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
با اگر اما و شاید و نام ما در ذهن مخاطب بدبینی را هر چه بیشتر از ما آشکار تر بیان میکنن مانند شبکه هاشان که بمرور دارن در هر موضوعی نحوه بیانشان را با منفی سلزی اذهان بیشتر تشدید میکنن مانند درست کردن جوی سنگین از شوروی آن دوران و با فشار های گوناگون
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۸:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
این اسناد چرا به فارسی هستند و از کجا آوردن
اگه از ماست که قدرت اونا بیشتره که؟!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
خب به فارسی باشه یا عربی یا.. ! نمیشه ترجمه کرد به زبانهای مختلففففففففففففف ! از کجا آوردن هم از اون سوالهاست !! خب اطلاعاتشون عین وزارت اطلاعات ما کارش خب همینه دیگه ! که در هر موضوعی اطلاعات کسب کنند حالا یا اقدامات کشورمون یا با جاسوس یا... ! اصل اینه که قشنگ افتادددد براشون که کشورمون ایران خیلی کارها میتونه بکنه اگه بخواد !! نمونش مگه پهباهاشونا سالم به زمین ننشوندیم(به جز اونها که زدیم) مگه کنترل پهبادهاشونا دست نگرفتیم که چند ساعت خودشون هیچ کنترلی رو پهبادهاشون نداشتن و... ! حالا فکر کن بموقش و هروقت نیاز بود غیر پهباد کنترل هواپیماها و کشتی ها و... را دست بگیریم و .... ببین چی میشه؟؟!
آخرین اخبار