معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان بازرگانان گفت: احیای بیمارستان بازرگانان می تواند به یک الگو در کشور تبدیل شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان بازرگانان اتاق تهران ضمن ابراز خرسندی از روند بازسازی، نوسازی، توسعه و تجهیز این مرکز بزرگ درمانی، گفت: طرح نوسازی این بیمارستان می‌تواند به یک الگو در کشور تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه کرد اتاق بازرگانی تهران با درخواست از وزارت بهداشت، مجوز افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را دریافت کند و همچنین کلینیک تخصصی و بخش سرطان، شیمی درمانی و رادیوتراپی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم به ویژه ساکنان منطقه را توسعه دهد.

ایجاد اورژانس مامایی در بلوک زایمان، راه اندازی بخش PPCI در بخش آنژیوگرافی از دیگر توصیه‌های جان بابایی بود که با توجه به توانمندی‌های بیمارستان بازرگانان، می‌تواند بخش زایمان این بیمارستان را به سطح تخصصی ارتقا دهد.

جان بابایی افزود: اتاق بازرگانی تهران از سال ۱۳۹۵ مدیریت بیمارستان بازرگانان را مجدد برعهده گرفت و طی سال‌های گذشته بخش‌هایی مانند بستری عمومی، اورژانس، کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی، بلوک زایمان و بخش نوزادان، مراقبت‌های ویژه، دپارتمان قلب شامل آنژیوگرافی، آی سی یو قلب باز و سی سی یو را کاملا بازسازی و با پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی، مجهز کرده است. بیمارستان بازرگانان در حال تبدیل شدن به یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است و در سال‌های اخیر موفقیت‌ها و امتیازات قابل توجهی را کسب کرده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیمارستان بازرگانان در اتوبان محلاتی نبش خیابان ری قرار دارد و مجهزترین مرکز درمانی جنوب شرق پایتخت محسوب می‌شود. این مرکز درمانی با همراهی و همیاری فعالان بخش خصوصی در حال تبدیل شدن به یکی از بیمارستان‌های برتر تهران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار