مسئول کمیته مادر و فرزند هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: گرانی تجهیزات و افزایش اجاره علت کمبود باشگاه‌های مادر و کودک در اصفهان است.

مریم محسنی مسئول کمیته مادر و فرزند هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره فعالیت باشگاه‌های ورزشی مادر و کودک گفت: ساخت باشگاه توسط بخش خصوصی و یا زیر نظر شهرداری انجام می‌شود.

او ادامه داد: حمایت و سرمایه گذاری شهرداری‌ها می‌تواند در ساخت و گسترش این باشگاه‌ها موثر باشد و در حال حاضر حدود دو یا سه باشگاه مادر و کودک در استان وجود دارد.

مسئول کمیته مادر و فرزند هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: مشکل اصلی افزایش اجاره بها، هزینه تهیه وسایل و اسباب بازی برای کودکان است و با توجه به این مشکلات، باشگاه‌ها مکانی را برای بازی کودکان در زمان تمرین مادرانشان در نظر نگرفته‌اند.

محسنی افزود: تعداد زیادی از مادران برای رفتن به باشگاه نگران نگهداری از فرزندشان هستند و اگر فرزندشان را در اتاق کودک بگذارند می‌توانند با آرامش خاطر به انجام تمرین‌های خود بپردازند.

او عنوان کرد: ورزش کردن برای بچه‌ها در کالبد بازی و شادی مفهوم پیدا می‌کند و ساخت چنین مکان‌هایی می‌تواند در تشویق کودکان به ورزش از همان سنین کودکی تاثیرگذار باشد.

مسئول کمیته مادر و کودک هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان در پایان گفت: اگر مادران به فکر سلامت و روحیه خود باشند، می‌توان گفت در آینده خانواده‌های شادتری خواهیم داشت. زمانی‌که مادر خانواده شاد باشد روحیه بقیه اعضای خانواده هم بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.