فرمانداری هندیجان به همراه رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیینی ۱۵ سری جهیزیه را به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا کردند.

سماعیل پور عبدالله رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)  هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) در این شهرستان اهدا شد.

او افزود:  هزینه تهیه هر جهیزیه را ۱۵۰ میلیون ریال بوده است و به مناسبت عید سعید غدیر خم تعداد ۹۹۷ بن کارت رفاهی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هندیجان توزیع گردید.

همچنین بویری فرماندار هندیجان در این آیین گفت: این جهیزیه‌ها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شامل یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز هر کدام به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان و با کمک خیرین تهیه و به نوعروسان تحت پوشش این کمیته اهداء گردید.

 احیاء و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بسترسازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگو‌های اسلامی و ایرانی در خانواده‌های تحت حمایت، توسعه و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی و مالی هستند را از جمله اهداف امداد بوده است.

اهدای ۱۵ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در هندیجان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.