مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: ۶۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری خیرین راهی خانه بخت شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۶۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری خیرین راهی خانه بخت شدند.

او بیان داشت: هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تامین شده است و در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خوزستانی اهدا شد.

شیبه افزود: در این برنامه به صورت نمادین ۱۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) اهواز پس از دریافت جهیزیهزندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه این تعداد جهیزیه شامل بر کالای ضروری تلوزیون فرگاز یخچال فریز جاروبرقی ماشین لباسشویی و ... از تولیدات داخلی کالا‌های ایرانی تهیه شده است، تصریح کرد: ارزش هر سری جهیزیه تحویل داده شده ۲۰ میلیون تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: احیاء و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بسترسازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگو‌های اسلامی و ایرانی در خانواده‌های تحت حمایت، توسعه و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی و مالی هستند را از جمله اهداف امداد بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.