استاندار قزوین گفت: ایجاد شفافیت و رفع موانع در مسیر تولید باعث کمک به توسعه کشور می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: ایجاد شفافیت و رفع موانع در مسیر تولید باعث کمک به توسعه کشور می‌شود و یکی از راه‌های رسیدن به توسعه، قدم برداشتن در این زمینه بسیار مهم است.

وی افزود: کشور‌های موفق صنعتی در مسیر شفافیت و رفع موانع بسیار خوب عمل کرده اند و حتی بسیاری از کشور‌های منطقه هم در این زمینه گام برداشته اند که نشان دهنده اهمیت موضوع است.

استاندار گفت: تمامی تسهیلات لازم باید برای بخش خصوصی در نظر گرفته شود و نباید اقدامات و تلاش بخش خصوصی با قوانین دست و پا گیر و فقدان شفافیت در موضوعات مالیاتی و دولتی با چالش رو به رو شود.

جمالی پور اضافه کرد: در استان قزوین هماهنگی خوبی در راستای صیانت از بخش تولید به وجود آمده و بین دولت و بخش خصوصی یک رابطه دو طرفه وجود دارد و هر اقدامی که باید در استان برای حمایت از بخش خصوصی انجام شود به طور قطع در دستورکار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: توفیق و موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و تعامل بخش خصوصی و دولتی شرایط پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

استاندار تاکید کرد: مصوباتی که در این جلسات مطرح می‌شود باید از قبل مورد کارشناسی دقیق قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار