مرکز انتخاب رشته و هدایت تحصیلی رایگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حامد برجسته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت: مرکز انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در دانشکده مهارت و کار آفرینی این واحد دانشگاهی که در مرکز شهر آمل مستقر است، راه اندازی شد.

او افزود:این انشگاه در اجرای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کاهش هزینه مشاوره تحصیلی و کمک به خانواده‌ها و دانش آموزان در انتخاب رشته و شهر مناسب، کادر مجربی از کارشناسان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را در این مرکز مسقر کرده تا دانش آموزان با کمک متخصصان رشته‌های مختلف راه هموارتری برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده تحصیلی خود بیابند.

برجسته گفت: اساتید هیات علمی و متخصصان رشته‌های تحصیلی و مشاوران انتخاب رشته د براساس جدول برنامه ریزی شده ر این مرکز حضور خواهند داشت تا دانش آموزان را بر اساس گرو‌های علوم انسانی، ریاضی، هنر و گروه زبان راهنمایی کنند.

او افزود: اگر دانش آموزان از متخصصان رشته‌های تحصیلی راهنمایی بگیرند، یقینا دچار اشتباه کمتری خواهند شد و انتخاب رشته مناسبی خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با بیان اینکه همه خدمات این مرکز رایگان است، گفت: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته واقع در خیابان طالقانی اباذر ۲۱ دانشکده مهارت و کار آفرینی در خدمت دانش آموزان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار