نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث بخشی از جاده چهاربانده ترشکان به مهاباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجوز برگزاری مناقصه عملیات احداث جاده چهاربانده حدود ۶ کیلومتر از محور ترشکان به مهاباد با اعتبار تخصیصی بالغ بر ۵۱۱ میلیارد ریال صادر و ابلاغ شد.

او با اشاره به اقداماتی بزرگی که در جاده‌های بین شهری مهاباد در حال انجام است، افزود: خوشبختانه با دستورات اکید وزیر راه و شهرسازی عملیات احداث در سایر مسیر‌های بین شهری مهاباد با سرعت مطلوبی در حال انجام است و همچنین به تازگی نیز مجوز تعریض، بهسازی و آسفالت مجدد مسیر اصلی مهاباد-بوکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال صادر و در حال انجام کار‌های اداری است.

محمودزاده تصریح کرد: همچنین پروژه تقاطع روستای دریاس و قم قلعه نیز در مرحله تحویل به پیمانکار قرار دارد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین پروژه زیرگذر روستای کوسه کهریزه در مسیر اصلی مهاباد-ارومیه که عملیات اولیه آن آغاز شده، با برنامه ریزی و تامین اعتبار به موقع پیش از پایان فصل کاری عملیات آن پروژه نیز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.