معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تعطیلی فعالیت تالار‌ها و رستوران‌های پذیرایی در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونا خبر داد.

مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: ۷ دسته از مشاغل مانند رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی، سینما‌ها و سالن‌های تئاتر، استخر‌های سر پوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی‌ها و باغ وحش ها، پاساژ‌ها و بازار‌های سرپوشیده و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی در شهرستان‌ها با وضیعت قرمز کرونا امکان فعالیت ندارند.

او با اشاره به تعطیلی برخی از مشاغل در شهر‌ها با وضعیت قرمز کرونا افزود: سایر مشاغل به شرط رعایت دستور العمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

مهدی زاده بیان کرد: محدودیت‌های مصوب شده در ستاد ملی کرونا استان باید در شهر‌ها با وضعیت قرمز کرونا اجرا شود تا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی شیوع همه گیری ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون کرونا از متوسط کشوری دو درصد جلوتر هستیم و با روند افزایش تأمین واکسن پیشرفت بیشتری خواهیم داشت.

او با بیان اینکه مناطق روستایی و عشایری در ثبت نام واکسن با مشکل روبه رو هستند تصریح کرد: در ستاد ملی کرونا استان مصوب شد افراد ساکن در مناطق روستایی و عشایری بدون ثبت نام واکسینه شوند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.