نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان را اجرا و استخدام نهضتی‌ها را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر بنده ابتدا به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان و تعیین استخدام نهضتی‌ها و مربیان قبل از سال ۹۲ و بعد از آن است.

وی افزود: از  وزیر دفاع می‌خواهم در خصوص همسان سازی هرچه سریع‌تر حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح اقدام کند، همچنین از وزیر نیرو می‌خواهم در خصوص خاموشی‌ها و قطعی برق شهرستان‌های مرزی که متاسفانه موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش تصادفات و جرائم شده  اقدام کند.

نماینده مردم سلماس خطاب به وزیر صمت درباره کمبود، آهن سیمان و همچنین نان و قیمت مواد غذایی  اظهار کرد: این کشور متعلق به تمامی مردم است، متعلق به عده ای خاص نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است در حالی که از نظر منابع نفتی و گازی بالاترین رتبه دنیا را داریم، اما متأسفانه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی واگذار نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار