نماینده مردم خاش به بیان توضیحاتی درباره کمبود معلم در سیستان و بلوچستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش در  جلسه علنی امروز مجلس در تذکر به رئیس جمهور گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان فوق العاده شدید شده و با افزایش بیماران و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها این فاجعه بیشتر شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وظیفه هر دولتی تامین آب و برق رایگان است، ولی در حال حاضر فقط به شهر‌های بزرگ خدمات داده می‌شود.

حسین زهی خاطر نشان کرد: وزیر صمت باید توجه کند که باند مافیا در این وزارت خانه تشکیل شده است و روز به روز قیمت فولاد و سیمان افزایش پیدا می‌کند. تذکر بعدی من به وزیر کشور است که در استخدام‌های اخیر این وزارت خانه در استان سیستان و بلوچستان قانون جای خود را به رابطه داده است.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اولین شعار وزیر آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس روسا مدیران آموزش و پرورش برابری آموزش بود. همگان باید از حق آموزش رایگان برخوردار باشد، ولی سیستان و بلوچستان در بحث شاخص‌های کمی و کیفی در این استان پایین‌ترین شاخص را در بحث آموزش دارد و بالای ۱۱ هزار کمبود معلم و ۱۰۰ هزار بازمانده از تحصیل در این استان داریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار