فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: سارقان وسایل ساختمان‌ های نیمه ساز در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ تن سارق وسایل ساختمان‌ های نیمه ساز و کنتور آب و در این شهرستان خبر داد.

موسوی گفت: درپی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌ های نیمه ساز و کنتور آب در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌ های هدفمند و رصد اطلاعاتی، موفق به دستگیری ۲ تن سارق در حین سرقت در یکی از محلات شهر دوگنبدان شدند.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه این سارقان در بازجویی‌ های اولیه به  ۱۸ فقره سرقت از ساختمان‌ های نیمه ساز و کنتور آب در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند اضافه کرد: در این رابطه ۱ تن خریدار مال نیز شناسایی و دستگیر و پرونده‌ ای در این زمینه تشکیل، سارقان و فرد خریدار مال به مرجع  قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

او از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.