علوی از واکسینه شدن حدود ۹ درصد جمعیت از خوزستان علیه بیماری کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون حدود ۹ درصد جمعیت خوزستان واکسینه شده‌اند و براساس تعداد جمعیت گروه‌های هدف، ۱۳.۶ درصد افراد واکسن کرونا ویروس را دریافت کرده‌اند.

او با اشاره به استقبال خوب مردم برای دریافت واکسن افزود: در حال حاضر فاز سوم واکسیناسیون کرونا برای رانندگان تاکسی، نیرو‌های پلیس راهور و بیماران مبتلا به دیابت آغاز شده است.

علوی با بیان اینکه فاز چهارم واکسیناسیون که شامل همه گروه‌های سنی خواهد بود، از مهرماه آغاز می‌شود و احتمالا این فاز نیز در خوزستان زودتر شروع شود، تصریح کرد: تاکنون ۸۳ درصد افراد بالای ۸۰ سال، ۹۳ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال، ۸۹ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال، ۸۲ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال، ۵۴ درصد افراد ۶۰ تا ۶۴ سال، ۳۹ درصد افراد ۵۵ تا ۵۹ سال و ۳۴ درصد افراد ۵۰ تا ۵۴ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه جمعیت افراد ۴۸ تا ۵۹ سال زیاد بوده و واکسیناسیون این گروه سنی اخیرا آغاز شده و چون میزان واکسیناسیون این افراد هنوز کم است، اما به سرعت واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.