شهردار کرج گفت: طی ۱۷ ماه گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد تا کنون حتی یک مورد شکایت شهروندی در بهشت سکینه (س) ثبت نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج گفت: ۱۷ ماه از بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و همچنان که وارد موج پنجم این ویروس منحوس شدیم، مدافعان خاموش که شامل مدیریت، پرسنل اداره متوفیات و تمام مجموعه آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) می‌شوند بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار هستند.

شهردار کرج افزود: طی یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از هزاران نفر از خانواده‌های عزادار برای پیگیری امور مربوط به متوفی خود به سازمان مدیریت آرامستان ها و بهشت سکینه (س) مراجعه کردند که از طرف پرسنل این سازمان، امور اداری مربوط به آن ها به بهترین نحو ممکن انجام شد.

کمالی زاده گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که طی مدت مذکور حتی یک مورد شکایت از این مجموعه از طرف شهروندان در سامانه های نظارتی ثبت نشده و این نشان دهنده رضایت ۱۰۰ درصدی آن ها از خدمات ارائه شده است.

شهردار کرج  افزود: هم اکنون که وارد موج پنجم کرونا شده‌ایم نیز این خدمات همچنان ادامه دارد و زمینه‌های رضایت مندی و تسهیل در امور خانواده‌های عزادار در مراجعه به بهشت سکینه (س) فراهم شده که این امر میسر نمی‌شد مگر با وظیفه‌شناسی و مجاهدت‌های پرسنل خدوم سازمان مدیریت آرامستان‌ها و تلاش مجاهدانه و بی‌وقفه تمامی همکاران شاغل در این سازمان جای قدر دانی دارد.

انتهای پیام/خ .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.