رییس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: تکمیل فاز ۳ این بیمارستان ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

همتی رییس مجمع خیرین بیمارستان تخصصی درمان سرطان آیت الله خوانساری اراک در حاشیه  نشست اعضای هیات امنای این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: برای تکمیل فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

همتی افزود: شتاب روند تکمیلی طرح‌های درمانی خیرساز استان مرکزی نشان از روحیه فداکاری و ایثار مردم استان دارد.

او اضافه کرد: برای موتورخانه این بیمارستانهم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در نشست خیرین ۹ میلیارد تومان جمع اوری شد.

سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: امسال در سطح شهر اراک ۱۰ اورژانس کلنگ زنی شده که چهار پایگاه تاکنون به بهره‌برداری رسیده و ۶ پایگاه نیز در دستور کار است که تا پایان سال ۵۰ درصد آن‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمالیان افزود: سطح درآمد پزشکان متخصص استان در ماندگاری آن‌ها بسیار اثرگذار است و لذا نیاز است نیرو‌های متخصص در استان از حمایت کافی برخوردار باشند تا انگیزه آن‌ها برای خدمت به مردم دوچندان شود.

او اضافه کرد: نیرو‌های متخصص که وارد استان مرکزی می‌شوند، خانواده خود را به همراه نمی‌آورند و اگر کوچکترین کمبودی در حوزه تجهیزات مشاهده کنند دیگر تمایلی به ماندن در استان نخواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: نزدیکی استان مرکزی و شهر اراک به پایتخت کشور نه تنها فرصت محسوب نمی‌شود بلکه بزرگترین تهدید در حوزه سلامت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.