رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: غواصان این شهرستان در اقدامی نمادین بستر رودخانه دز را پاکسازی نمودند.

 احسانیان معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به پاکسازی رودخانه دز با کمک غواصان این شهرستان گفت:  همه ما به نوعی در برابر محیط زیست مسئول بوده و لزوم داشتن جامعه‌ای پر نشاط و پویا، داشتن محیط زیستی پاکیزه و سالم است.

 رضا قپانچی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول نیز با قدردانی از انجمن غواصان آوان در خصوص این حرکت فرهنگساز، مشارکت کلیه مردم را در حفاظت و حراست از محیط زیست خواستار شد و افزود: رودخانه دز بعنوان شاهراه حیات شهرستان و استان باید مورد عنایت ویژه قرار گرفته و فرهنگسازی در پیشگیری از آلودگی آن باید در اولویت کلیه دستگاه‌های متولی امر قرار گیرد.

او اظهار کرد: انجمن غواصان آوان در روز گذشته نیزدر دومین مرحله از پاکسازی بستر رودخانه دز اقدام به خروج مقادیر قابل توجهی از ضایعات و پسماند‌های مختلف نمودند.

غواصان دزفولی برای پاکسازی دز دست به کار شدند

باحضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه و روسای ادارات محیط زیست، هلال احمر، آتش نشانی، نمایندگان ادارات ورزش و جوانان، شهرداری و سایر دوستداران محیط زیست، در اقدامی نمادین بستر رودخانه دز در محدوده پل قدیم دزفول با کمک انجمن غواصان آوان پاکسازی گردید.

غواصان دزفولی برای پاکسازی دز دست به کار شدند

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار