موسی نژاد گفت: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر بیش از ۵ هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده‌های مددجو و نیازمند استان ایلام در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: این تعداد بسته گوشت که بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم است با مشارکت یکی از خیرین و نیکوکاران خارج از استان تهیه و برای توزیع در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته‌های گوشت حدود ۲۵۰ هزار تومان است بیان کرد: این بسته‌ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین و سکونت گاه‌های غیر رسمی توزیع می‌شوند.

موسی نژاد با عنوان اینکه در روز عید سعید قربان نیز بیش از هزار و ۳۰۰ راس دام اهدایی مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در قربانگاه‌های کمیته امداد در بین نیازمندان این استان توزیع شده است تصریح کرد: توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت علاوه بر آن تعداد دامی است که قبلا ذبح و توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمک به موضوع تغذیه خانواده‌های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: از مردم نیکوکار استان و خارج از استان برای مشارکت در تامین نیاز‌های ضروری خانواده‌های مددجو دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.