مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: هشت میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی ۵۴ واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنای سمیرم، اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بهمن ماه سال گذشته زلزله شش و نیم ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین در حوالی سی‌سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که در این حادثه ۵۴ واحد مسکونی مددجویان در پادنای سمیرم آسیب دید که از این تعداد ۴۴ مورد به طور کامل تخریب شد و ۱۰ مورد نیاز به بازسازی دارد.

او با اشاره به خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است، مطابق با این اولویت‌ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی ۸۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۱۱۰ میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به حمایت از مددجویان برای بازسازی خانه‌های حادثه اخیر، افزود: مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحد‌های مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.

زارع با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحد‌های مسکونی، گفت: همه توان خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و در حال حاضر کمک‌های نقدی بلاعوض برای احداث ۲۷ باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.