مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو با استقبال خوب بینندگان تلویزیونی در شهر توکیو مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با وجود مخالفت‌های گروه‌هایی از ژاپنی‌ها با برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در این کشور، آمار‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۵۶ درصد از ساکنان شهر توکیو و مناطق اطراف آن مراسم افتتاحیه این بازی ها را از تلویزیون تماشا کرده اند.

یک شرکت رتبه بندی مخاطبان تلویزیونی روز دوشنبه گفت، به طور متوسط ۵۶.۴ درصد از بینندگان تلویزیونی در پایتخت و مناطق اطراف آن مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را تماشا کرده اند که این رقم، پس از آمار ۶۱.۲ درصدی المپیک ۱۹۶۴ توکیو بالاترین میزان برای مراسم‌های افتتاحیه ادوار المپیک محسوب می‌شود.

این میزان استقبال در حالی رقم خورده است که از ماه‌ها قبل اعتراضات فراوانی درباره برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا مطرح بود و حتی معترضان در روز افتتاحیه نیز با برپایی راهپیمایی و بستن خیابان خواهان لغو بازی‌ها بودند.

با توجه به این که توکیو تحت چهارمین وضعیت اضطراری قرار دارد و برگزار کنندگان بازی های المپیک توکیو تصمیم گرفته اند حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ممنوع کنند یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن، از مردم خواست در خانه به تشویق ورزشکاران بپردازند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار