مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه از اعطای تسهیلات به شرکت‌های نوپا و غیرنوپا از ۳۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به اعطای تسهیلات به شرکت‌های نوپا و غیرنوپا از ۳۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان گفت : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از فعالان حقیقی و حقوقی بخش آی‌سی‌تی برنامه‌های حمایتی را از طریق سامانه توان آفرین ارائه داده است.

او با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های کسب و کار، در دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، بر ارائه مشارکت حداکثری بخش خصوصی در جذب اعتبارات تخصیص داده شده به استان تاکید کرد.

او افزود: در کمیته تخصصی اعطای تسهیلات سقف تسهیلات برای شرکت‌های نوپا ۳۰۰ میلیون تومان، برای شرکت‌های غیرنوپا یک میلیارد تومان، اصناف ۲۵۰ میلیون تومان و اشخاص حقیقی۱۲۰ میلیون تومان تعیین شد.

روستای «جلو» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه از اتصال روستای جلو بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور ایرانسل خبر داد و گفت: در ادامه روند توسعه ارتباطات در استان کرمانشاه با تامین تجهیزات، روستای جلو از توابع بخش سرفیروزآباد به اینترنت نسل سوم متصل شده است.

بهنیا افزود: امروز بواسطه تلاش‌های انجام شده، شبکه ارتباطی پایدار و باکیفیت در روستا‌ها و مناطق کمتربرخوردار در دسترس مردم قرار گرفته و این موضوع سبب توانمندسازی و تاثیرگذاری آگاهانه مردم این نقاط در روند توسعه روستا‌ها شده و بستر آموزش برای دانش‌آموزان وجوانان فراهم شده است.

او ادامه داد: زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستا‌ها و مناطق محروم از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۵۲۸ روستای استان دارای اینترنت پرسرعت است، گفت: استان کرمانشاه دارای هزار و ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد هزار و ۵۲۸ روستا دارای اینترنت پرسرعت است که با مساعدت وزیر ارتباطات و با تلاش‌های صورت گرفته، باقی‌مانده روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت مجهز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.