معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز، برای بیماران مبتلا به کرونا آماده سازی و تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر علی اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران کووید۱۹، نیاز به تخت‌های بستری بیشتر و استفاده از ظرفیت بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر به این بیماران، بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیز و آماده خدمات رسانی شد.

او افزود: در تحقق رسالت‌های تعریف شده و لزوم پشتیبانی همه جانبه از مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و استفاده از تمامی امکانات موجود، با تمام توان نسبت به راه اندازی این مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

علیرضا قاسمی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: آماده سازی و تجهیز بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیرمجموعه این مدیریت، اعم از کارکنان واحد‌های انبار و تدارکات مرکزی، تاسیسات و خدمات و واحد حمل و نقل انجام شد و به همت زنجیره مدیریت واحد، در کمترین زمان ممکن، تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی یاد شده محقق شد.

او اظهار امیدواری کرد: تا در راه ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران، گام کوچکی برداشته و هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کروناویروس باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار