عصر فردا؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با نمایندگان سازمان آتش نشانی و همچنین کادر درمان نشستی تحت عنوان رسیدگی به دغدغه این اقشار برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت از جمله مواردی است که سازمان برنامه و بودجه درنشست های مختلف با اعضای سازمان ها به آن می پردازد. موضوع افزایش فوق العاده های نهادها، رعایت میزان افزایش حقوق و همچنین بررسی دغدغه های نهاد در تخصیص بودجه از جمله موارد مورد بحث است.
 
در جدیدترین برنامه زنده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نظرات مختلفی مطرح شد که یکی از نکات قابل توجه در نظرات کاربران این پخش زنده ، اعتراض کارکنان سازمان آتش نشانی بود. درهمین خصوص نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی از قوانین شهرداری تهران تبعیت می کند و در حیطه نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور نیست اما با مسئولان این نهاد رایزنی هایی برای بررسی دغدغه های آن ها انجام می دهیم.
 
این وعده عصر فردا به نظر می رسد که عملیاتی خواهد شد و نوبخت پای صحبت های این قشر خواهد نشست اما حالا باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان می تواند در رفع دغدغه کارکنان این قشر موفق بود.
 
نشست نوبخت با کارکنان آتش نشانی و کادر درمان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۱۶:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
پاداش پایان خدمت بازنشستگان 99 قرار بود تا آخر تیر واریز شه آقای....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خوبه
آخرین اخبار