مولوی، مشکلات به وجود آمده در خوزستان را ناشی از ضعف عملکرد مدیریتی دانست و گفت:مبلغ اختصاص یافته شده برای حل مشکلات این استان کافی نیست.

سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:سرچشمه مشکلات خوزستان به دلیل عملکرد مدیریتی مسئولین به ویژه استاندار سابق در طول ده سال گذشته است.

او از تصویب مبلغ یک هزار و صد و پنجاه میلیارد برای حل مشکلات خوزستان به دستور رئیس جمهور منتخب مردم خبرداد و افزود:از این مبلغ تنها ۵۰ درصد به استان پرداخت شد، اما این مبلغ برای مشکلات خوزستان کارساز نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات حاکم بر استان فراتر از مبلغ تصویب شده است تصریح کرد:حل مشکل آب و فاضلاب شهرستان آبادان به تنهایی مبلغ یک هزار و ششصد میلیارد تومان نیاز دارد.

مولوی همچنین از اختصاص دویست میلیارد تومان برای آبفا خبر داد و گفت: قرار بود صد میلیارد آن از پنجاه درصدی که دریافت شده داده شود، اما به هفتاد میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

او چهارصد میلیارد از این مبلغ را مربوط به تکمیل سد‌های مارد و بهمنشیر دانست وعنوان کرد: همچنین باید از مبلغ تصویب شده برای خوزستان، خسارت دویست و سی میلیارد تومانی کشاورزان آبادان، خرمشهر و شادگان در سال ۹۸ پرداخت شود.

نماینده مردم آبادان در پایان بیان کرد: اقداماتی مانند آبرسانی روستایی، لایروبی انهار و رودخانه‌ها و همچنین حل مشکل ریزگرد‌ها هزینه بر است و اجرایی کردن آن‌ها با مبلغ یک هزار و صدو پنجاه میلیارد تومان ممکن نیست.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.