گشت بازرسی آبیاری فضای سبز در همدان آغاز شد

در راستای مصرف بهینه آب، اکیپ نظارت با عنوان گشت بازرسی و کنترل آبیاری فضای سبز شهری در همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مردانی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره  به گشت بازرسی آبیاری فضای سبز گفت: این گشت بازرسی  از اکیپ‌های نظارتی مستقر در چاه‌ها و همچنین بازرسان سیار برای پیگیری و کنترل نحوه آبرسانی به کارگاه‌های فضای سبز تشکیل شده است.

او تاکید کرد: شهر همدان همانند دیگر شهر‌ها به دلیل کاهش نزولات جوی و افزایش مصرف آب با معضل کم آبی روبرو است و در حوزه تامین آب و آبرسانی به فضا‌های سبز دچار بحران آب هستیم.

مردانی بیان کرد: در همین زمینه معاونت خدمات شهری شهرداری همدان راهبرد‌ها و سیاست‌هایی را برای جلوگیری از هدر رفتن آب و استفاده بهینه از منابع آب موجود اتخاذ کرده و ایجاد گشت‌های کنترل و بازرسی با این هدف است.

او با اشاره به شناسایی تعداد حلقه‌های چاه‌های فعال در شهر همدان گفت: در این اقدام ضمن ثبت و گزارش گیری از تعداد دفعات و زمان‌های آبگیری تانکر‌ها در هر کدام از چاه‌ها، نسبت به کنترل دقیق و تقسیم صحیح آب از طریق تانکر‌های آبرسان بر اساس کارگاه‌های مورد نیاز نیز اقدام شده که از هدر رفت آب و تخلیه آب در مواردی خارج از کارگاه‌های فضای سبز شهری جلوگیری می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان با تاکید بر رهگیری و کنترل تانکر‌ها از مبدا آبگیری تا کارگاه‌های فضای سبز گفت: این حوزه به صورت گسترده و برنامه ریزی شده در طول شبانه روز فعال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.