سخنگوی جنبش حماس حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تلاشی بی فایده برای ترمیم قدرت مخدوش این رژیم خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازبه گزارش این خبرگزاری، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حملات بامداد امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تلاشی بی ثمر برای قدرت نمایی خواند.

او با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بمباران نوار غزه تلاشی بی ثمر و شکست خورده از سوی دشمن صهیونیستی برای نشان دادن قدرت ناتوان خود و ترمیم وجهه ارتشی است که نبرد سیف القدس آن را به لرزه در آورده است.

حازم قاسم افزود: این حملات، مقاومت ما را برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین متوقف نمی‌کند و ما به مبارزه قانونی و مشروع خود در راه زندگی با کرامت و آزادی در سرزمین مان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت قهرمان برای تعامل با هرگونه گزینه آماده است و به اشغالگران اجازه نمی‌دهد معادله مورد نظر خود را تحمیل کند.

به گفته برخی منابع خبری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از خان یونس واقع در شمال شرقی نوار غزه را هدف حمله قرار دادند و خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز در راین راستا اعلام کرده است که، گروه مقاومت فلسطین با ضد هوایی‌هایی خود جنگنده‌های صهیونیستی را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار