مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان تیم قرار است از فردا برای بررسی دغدغه‌های خود به باشگاه بیایند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیر عامل تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: دیروز جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی داشتیم و دغدغه‌هایی برطرف شد. صحبت‌های جامع و خوبی انجام و قرار شده است بازیکنان از فردا به باشگاه بیایند تا در خصوص دغدغه و ابهامات آن‌ها صحبت کنیم و از نزدیک مسائل بررسی شوند.

مددی گفت: جا دارد از حامی مالی تشکر کنم که واقعا به داد استقلال رسید. مجموعا ۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها را با کمک‌های این حامی پرداخت کردیم.

او ادامه داد: حدود ۳۱۵ هزار دلار برای دیاباته واریز کرده بودیم. حدود ۶۰۰ هزار دلار به اضافه ۲۵ هزار فرانک برای سفرش پرداخت کردیم. پول باشگاه پاختاکور و جباروف را پرداخت کردیم تا مجوز حرفه‌ای سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیریم.

مددی بیان کرد: در فصل جدید متوجه شدم یک سری از قرارداد‌ها نامتعارف بسته شده اند که مقصر آن بازیکن نیست. مدیران مقصر هستند. سوالم از سعادتمند این است که این قرارداد‌ها با چه آینده‌نگری بسته شده اند؟! وقتی چشم انداز روشنی نبود، چطور قرارداد‌ها منعقد شدند تا باشگاه با چالشی جدی رو به رو شود.

او افزود: تا این لحظه بیش از ۴۲ میلیارد تومان بابت قرارد‌ادهای این فصل پرداخت شده است. در حالی که این رقم در فصل قبل ۲۸ میلیارد تومان بود. مدیریت فعلی با تمامی ارکان تا الان ۵۰ تا ۷۵ درصد از قرارداد‌ها را پرداخت کرده است. بازیکنی داشتیم که بیش از ۷۰ درصد هم دریافتی داشته است. در ابتدای فصل بیش از یک و نیم برابر پرداختی داشتیم. طی روز‌های آینده به همه بازیکنان و کادرفنی پرداختی خواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: کارگزار در چارچوب به وظایف خود عمل می‌کند و رفتار‌های غیر منصفانه باعث دلسردی کارگزار شده است. جلسات متعددی را برگزار کردیم و اصلا کارگزار در امور فنی دخالت نمی‌کند. من شاهد چنین موضوعی نبوده ام. چندین بار پنجره نقل و انتقالات ما بسته بوده است و با کمک کارگزار باز کردیم. اکنون پنجره نقل و انتقالات ما بسته است که با پرداخت رقمی کم باز می‌شود.

مددی افزود: در استقلال هر روز یک تنش و یک ماجرای جدید داریم که انتظار چنین چیزی نداشتم. مجموع کمک‌های هواداری ۶۸۲ میلیون تومان بود.

او درباره این که آیا با کادر فنی چالش دارد یا خیر، گفت: چالش‌هایی وجود دارد. عمده مشکل به مسائل مالی بر می‌گردد. کادر فنی از ناحیه بازیکن تحت فشار است. بازیکن حق دارد. ما در پرداخت مطالبات بازیکنان گردنمان از مو هم باریک‌تر است. تمامی مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و این طور نیست که بگوییم مدیر دیگری منعقد کرده است و ما نمی‌پردازیم. تمامی مطالبات پرداخت می‌شود. برخی شیطنت‌ها باعث دردسر می‌شوند. متاسفانه برخی پول‌های خود را در فضای آلوده خرج و تنش ایجاد می‌کنند. افرادی نزدیک به باشگاه هستند که کار‌هایی می‌کنند که زیبنده باشگاه نیست. افراد سابق هیئت مدیره را نه تایید و نه تکذیب نمی‌کنم، اما این که برخی پول‌ها به فضای مجازی برود درست نیست.

مددی ادامه داد: خداوکیلی بعد از برد دربی از طریق فضای مجازی به سرمربی و سرپرست تیم تبریک گفتم. خیلی خوشحال بودم. ورزشگاه بودم و فردی که همراه من بود نمی‌توانست مرا کنترل کند. شیطنت برخی افراد است که فقط باعث ایجاد حاشیه می‌شود. چندین بار در محل اردو حاضر شدم و می‌خواستم اگر روزی سر تمرین می‌روم، با دست پر بروم.

او بیان کرد: اصلا صحبت‌هایی که درباره سلطانی فر مطرح می‌شود را تایید نمی‌کنم. طی این مدت تنها حمایت و حمایت از او دیده ام. وزارت ورزش و جوانان اصلا یک ریال نمی‌تواند به استقلال و پرسپولیس کمک کند. از یکی از حامیان مالی ۱۰ میلیارد تومان گرفتیم.

او افزود: دلفانی در هیئت مدیره حضور دارد و مجموعه خوبی هستیم. جا دارد از اعضای جدید تشکر کنم.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیم گفت: لیست نقل‌وانتقالات را از مجیدی گرفتم و از فردا تمدید‌ها شروع می‌شوند. از این بابت نگرانی وجود ندارد. در هیچ جای دنیا سرمربی برای مدیریت تعیین تکلیف نمی‌کند. اولتیماتومی از سوی سرمربی در کار نیست. لیست سرمربی به دست ما رسیده است و از فردا به همراه هیئت مدیره مذاکره می‌کنیم و ارقام را طرفین به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. مذاکره با یک بازیکن روز‌ها طول می‌کشد و مذاکره برای تمدید باید برد-برد باشد.

او افزود: نام میلیچ و دیاباته در لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده نیست و برای تمدیدی‌ها بازیکنان داخلی در لیست قرار دارند.

او ادامه داد: میلیچ بازیکن نیست، بلکه یک سیاستمدار فوتبالی است. در قرارداد میلیچ بند‌هایی وجود دارد که تا یک سال نباید علیه باشگاه و ارکان آن مصاحبه کند. در حال پیگیری تخلفات او هستیم. میلیچ طی مدت حضورم ۱۶۸ هزار دلار دریافتی داشته است.

او افزود: قایدی بیش از ۹۰ درصد دریافتی داشته است. او دوست دارد لژیونر شود، اما نظر سرمربی ملاک است.

مدیر عامل باشگاه استقلال بیان کرد: منتظر گابریل پین هستیم که قرارداد مد نظرش را ارسال کند تا کار عقد قرارداد را با او نهایی کنیم.


بیشتر بخوانید


مددی گفت: از بچگی عاشق استقلال بودم و آن چه که آزارم می‌دهد، دروغ‌هایی است که هواداران خوب، اما ناآگاه را علیه من تحریک می‌کنند. من به هتل پنج ستاره نیامدم و استقلال را همچون یک ویرانه به من تحویل دادند و مستندات موجود است. از هواداران عزیز می‌خواهم با واقعیت‌ها ارزیابی کنند. در این مدت خیلی مورد هجمه بی انصافانه قرار گرفتم. چندین بار تهدید به مرگ شدم. مگر من جای چه کسی را تنگ کرده ام! مگر من جز خدمت به باشگاه نیت دیگری داشتم؟! من احساس کردم کار ناتمام را باید در استقلال تمام کنم.

مددی بیان کرد: از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم، اما پاداش دادن‌ها نباید حربه‌ای برای فشار به مدیریت باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آقای مددی،میلیچ و دیاباته رفتنین؛واقعاً می خوای مجیدی هم بره؟؟؟؟
قبل از اینکه بره،تو برو!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
واااای فقط برو. همه حرفات دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
حیف این همه پول که برای سلامتی و تندرستی سوگولی لیگ ایران یعنی کیسه خرج میشه ، پاپا مسعود قبل رفتنشم سر کیسرو برای کیسه شل کرد :)))))))))))
آخرین اخبار