سنتکام: با پیشروی طالبان،حملات هوایی ما ادامه می یابد

سنتکام اعلام کرد این کشور به حملات هوایی علیه گروه طالبان ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) اعلام کرد در صورت ادامه پیشروی‌های طالبان، این کشور حملات هوایی خود را علیه این گروه ادامه خواهد داد.

منابع محلی افغانستان نیز اعلام کردند «کنت مک‌کنزی»، فرمانده ستاد مرکزی فرماندهی نیروهای ارتش آمریکا (سنتکام) و «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان در مورد اوضاع امنیتی و پشتیبانی از نیرو‌های افغان بحث و گفتگو کردند.

کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در این دیدار گفت: قندهار هنوز سقوط نکرده است و نیرو‌های افغان همچنان در نبردی سخت در مقابل طالبان (از سقوط شهر) دفاع می‌کنند.

او در ادامه اضافه کرد: دولت افغانستان طی روز‌های آینده مورد آزمایش جدی قرار خواهد گرفت؛ اما پیروزی طالبان اجتناب ناپذیر نیست.

آمریکا پس از ۲۰ سال و صرف هزینه سنگین ۲ تریلیون دلاری و از دست دادن بیش از ۳ هزار نظامی خود و زخمی شدن بیش از ۲۵ هزار نفر تصمیم گرفت پرچم سفید را بلند کند و راه فرار از افغانستان در پیش بگیرد؛ چرا که این کشور قصد دارد توجه خود را بر جنوب شرق آسیا و ائتلاف چین و روسیه متمرکز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتتتان کنه ۲۰ سال پیش اومدین طالبان را نابود کنید حالا بعد ۲۰ سال چه غلطی کروین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ارتش تروریستی آمریکا.....باشگاه خبرنگاران لطفاً خبر را اصلاح کن....
آخرین اخبار