حقیقی گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی استان زنجان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه سلطانیه و قیدار و همدان در این سفر اختصاص یافت.


او افزود: این محور شریانی کمک بزرگی به روان سازی ترافیک آزادراهی کشور خواهد داشت و به یکی از محور‌های شمال به جنوب استان  زنجان تبدیل خواهد شد.


استاندارزنجان اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین را یادآور شد و گفت: ۱۰۶ کیلومتر از این پروژه  نیز آماده افتتاح بوده و ارزش فعالیت‌های صورت گرفته در این خط ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.


حقیقی ادامه داد: اختصاص ۵ میلیارد تومان به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ۷ میلیارد تومان برای ایجاد مرکز جراحی‌های محدود خرمدره، ۵ میلیارد تومان برای طرح سبزه میدان از دیگر اعتبارات اختصاص یافته در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان بود.

او گفت: در سفر نوبخت به استان زنجان ۳۵۳۵ خانه محرومان نیز که در مدت ۱۰ ماه ساخته شده بود واگذار شد.


در شورای برنامه ریزی موضوع مرکز صادرات فرش استان زنجان مطرح شد که استاندار زنجان گفت: ظرفیت تولید فرش، در استان زنجان  بالاست و این مرکز باید به گونه‌ای فعال شود که نمود آن برای مردم قابل رویت شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.