فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مردم کردستان در استقلال و تمامیت ارضی کشور گفت: کردستانی‌ها در طول عمر با برکت انقلاب، همواره مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما خواهان آرامش و آسایش مردمان این خطه هستیم و در راستای خدمت رسانی به این منطقه تلاش خواهیم کرد. استان کردستان همواره مدافع استقلال ایران است.

او با اشاره به جریانات اخیر خوزستان خطاب به معاند و دشمنان که در صدد اغتشاش در کشور هستند گفت: ناامنی و حل نشدن مسائل و مشکلات کشور اهداف دشمنان ایران است، ولی با هوشیاری ملت، این خواسته آنان محقق نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم فریب این جنجال‌ها و فریب و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات جواب یاوه گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

بازدید از مناطق استقرار نیرو‌های سپاه در منطقه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور، بازدید از تلاش‌های نیرو‌های سپاه در عرصه خدمات اجتماعی و دیدار با خانواده‌های شهدا و روحانیون از مهمترین برنامه‌های سردار سلامی بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.