آیین بدرقه پیکر دومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از محل شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شهید جعفر شریفی، تکنسین ۳۷ ساله فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز  با حضور جمعی از مردم قدرشناس خرمشهر و مدیران و مسئولان شهری برای خاکسپاری به باغ رضوان این شهرستان منتقل شد.

شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین بدرقه این شهید ضمن تقدیر از همه مردم و مسئولانی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: باور کردن از دست دادن این شهید گرانمایه که جانش را در راه دفاع از سلامت ملت فدا کرد بسیار دشوار است.

او افزود: بسیاری از همرزمان ما همین حالا هم در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، فوریت‌ها و ... در مسیر صیانت از سلامت مردم کوشا هستند و بعد از اینکه جمع زیادی از همکاران بنده به این ویروس مبتلا شده و در واقع جانباز این مسیر شدند، امروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان دومین شهید خود را در راه سلامت تقدیم ملت ایران کرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ والای شهادت برای این شهید والامقام علو درجات را مسئلت کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر، رئیس بنیاد شهید این شهرستان، فرمانده سپاه خرمشهر و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مراسم یادشده حاضر بودند.

شهیده پروین قاسمی نیز از کارکنان کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان بود که پس از قریب به دوماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.