عبادیان از تمام شدن طرح آبرسانی به روستا‌های اطراف شلمچه و رسیدن آن به مرحله‌ی بهره برداری تا هفته‌ی آینده خبر داد.

عبادیان، مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر در گفت  وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: پروژه آبرسانی به روستا‌های اطراف شلمچه با هدف رفع همیشگی مشکل آبرسانی به این مناطق تاکنون پیشرفتی بالای ۹۰ درصد به همراه داشته و تا یک هفته دیگر به مرحله‌ی بهره برداری می‌رسد.

او افزود: زمان پیش بینی شده برای این طرح ۴۵ روز بود، اما به دلیل ایجاد مشکلات فنی در میان کار، زمان به پایان رسیدن آن به تاخیر افتاد.

پس زدگی فاضلاب در بازار و خیابان‌های خرمشهر

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر در خصوص بالازگی‌های اخیر فاضلاب در بازار روز شهرستان که از سه هفته‌ی گذشته آغاز شد، ریخته شدن باقی مانده اجناس کسبه بعد از پایان فروش روزانه در منهول‌های فاضلاب به منظور پاکسازی محل فروش خود که از قرار ندادن باکس‌های زباله در آن مناطق توسط شهرداری خرمشهر را از عوامل این بالازدگی‌ها برشمرد.

او ادامه داد: آبفای شهرستان بار‌ها برای رفع مشکل فاضلاب در بازار روز خرمشهر اقدام کرده، اما تا زمانی که شهرداری ضمن قرار دادن باکس‌های زباله در آن مکان، بازاریان را نیز ملزم به ریختن باقی مانده اجناس خود به درون آن‌ها نکند باید انتظار بالازدگی فاضلاب در این بازار را داشت.

عبادیان از اعزام نیرو‌ها به بازار روز خرمشهر و حل مشکل فاضلاب آن تا فردا خبر داد.

او همچنین علت برخی پس زدگی‌های فاضلاب در خیابان‌های شهر را قطعی‌های برق خواند که منجر به خاموشی پمپ‌های مربوط به دفع فاضلاب می‌شود و تا زمان وصل مجدد برق و شروع به کار کردن دستگاه‌های پمپ زمانی صرف می‌شود.

عبادیان در پایان با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیاردی که برای اصلاح فرسودگی‌های لوله های فاضلاب خرمشهر اختصاص یافته بود بیان کرد: زمان مشخص شدن پیمانکاران پروژه آبان و آذر امسال است و قرار است با انجام این طرح بخش زیادی از فرسودگی‌های شبکه فاضلاب شهرستان اصلاح گردد.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: آب شرب ، طرح آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.