قوی ترین مرد روسیه توانست با بلند کردن یک سکوی فرود و هلی کوپترش رکورد جدیدی را در کتاب رکوردها ثبت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الیوم السابع؛ البروس نگماتولین، قوی‌ترین مرد روسیه پس از بلند کردن سکویی با هلی‌کوپتر به وزن حدود یک ونیم تن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. او ورزشکاری ۴۷ ساله است که پنج ماه زمان صرف تمرین برای این رکورد شکنی کرد.


بیشتر بخوانید


ویدئوی از این رکورد شکنی توسط رسانه‌های روسی منتشر شده است. این ویدئو نشان می‌دهد که هلی‌کوپتر در حال فرود روی سکوی مخصوص است. پس از فرود نیگماتولین، سکو و هلی‌کوپتر را باهم بلند می‌کند و دوباره روی زمین می‌گذارد. وزن کلی سکو با هلی‌کوپتر ۱ هزار و ۴۷۶ کیلوگرم است. نگماتولین پس از این رکوردشکنی اعلام کرد که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مردم را به این مراسم جالب دعوت نکرد و از کسانی که ویدئوی رکوردشکنی او را تماشا کردند تشکر کرد.

ثبت رکوردی جدید توسط قوی ترین مرد روسیه + فیلم

ثبت رکوردی جدید توسط قوی ترین مرد روسیه + فیلم

ثبت رکوردی جدید توسط قوی ترین مرد روسیه + فیلم

پیش از این نیز البروس نیگماتولین، قدرتمندترین مرد روسیه پس از جا به جایی ۲۵ متری هواپیمای ۳۶ تنی، رکورد دیگری را ثبت کرده بود. در این مراسم ده‌ها تماشاگر در فرودگاه شهر اوفا جمع شده بودند تا حرکت دادن بوئینگ ۷۳۷ را توسط مرد روسی تماشا کنند. همسر البروس که به همراه دخترش در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: "ما بسیار نگران بودیم، او در حال تمرین برای کشیدن هواپیمای دیگری بود. "

گفتنی است؛ نگماتولین به خبرنگاران گفت که قبل از جا به جایی هواپیما، برای صبحانه فقط یک تکه گوشت خورده بود و سپس هواپیما را به خودش بست و آن را حرکت داد. در ادامه ویدئوی منتشر شده در رسانه‌های روسی از مراسم رکوردشکنی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
این ویدیوی در ادامه ، منو کشته!
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۰۹:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
این یه کد هست چند وقت پیشم مجلس یه کشور دیگه به خاطر همین اتفاق به هم ریخت
موش نماد و سبک کار یهودی هاست
مثل شیر که نماد کشور ما هست ولی شبه جزیره دزدان دریایی ساکسون ها این نماد زده به اسم خودش یکی نیست بگه آخه تو کل بریتانیا یه بچه شیر پیدا میشه شبه جزیره رو چه به شیر
این طغیان قوم یهود هست که میبینیم آخرین طغیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
ای موش پدر سوخته
آخرین اخبار