نیرو‌های ارتش عراق در عملیات‌هایی جداگانه در استان‌های الانبار، صلاح الدین و کرکوک موفق شدند ۲ شبکه تروریستی را منهدم کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد و نیرو‌های عراقی به تازگی عملیات‌های جدیدی را علیه بقایای گروه تروریستی داعش انجام دادند.

نیرو‌های ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در استان الانبار و همچنین به صورت غافلگیرانه مراکز تجمع بقایای داعش در استان صلاح‌الدین را نیز هدف قرار دادند.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند: نیرو‌های این کشور در جریان دو عملیات مذکور موفق شدند ۳ تَن از عناصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند. این درحالی است که طی روز‌های گذشته عملیات‌هایی مشابه در استان‌های دیگر انجام شده است.

گروه رسانه‌ای «اعلام الامنی» عراق نیز شب گذشته از انهدام دو شبکه تروریستی در استان‌های الانبار در غرب و کرکوک در شمال این کشور خبر داد که قصد انجام حملات تروریستی در بغداد و سایر استان‌های عراقی را داشتند.

اعلام انهدام این دو شبکه تروریستی در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام دستگیری عاملان انفجار تروریستی اخیر در یک بازار در شهرک صدر واقع در شرق بغداد صورت گرفت.

پیش از این نیز، نیرو‌های ارتش عراق عملیاتی را در استان نینوا علیه بقایای عناصر تکفیری داعش انجام دادند. «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که به دنبال این عملیات ۱۲ عنصر تکفیری شناسایی و بازداشت شدند.

اخیرا تحرکات بقایای گروه تروریستی داعش در عراق تشدید شده است و از مدت‌ها پیش گزارش‌هایی مبنی بر تلاش آمریکا برای احیای داعش در عراق منتشر شده است؛ که هدف از این تحرکات را برملا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار