استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام مرحوم علیرضا تابش که کارگزاری موثر، پرتلاش و شخصیتی برجسته و انقلابی بود، موجب تأسف و تألم خاطر همگان گشت.

همت، استواری در عمل، تلاش در جهت خدمت به خلق و اعتقاد اندیشه مرحوم تابش می‌تواند سرمشق همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نسل امروز باشد، این شخصیت والامقام در طول عمر با عزت خود و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجرایی کشور، به‌ویژه در کسوت معاونت سیاسی وزارت کشور، استانداری استان‌های کردستان، گیلان و خوزستان و نیز در دوران تصدی ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی ایفا نمود و منشاء خدماتی ماندگار برای انقلاب بود که بی‌شک در خاطر مردم قدرشناس و شریف ایران اسلامی باقی خواهد ماند و از اذهان فراموش نخواهد شد.

این شخصیت خدوم و صدیق نماد بارز یک کارگزار انقلابی و متعهد بود و آثار خدمات ارزشمند و بی‌نظیر این مرحوم در تمامی مسئولیت‌ها، به‌ویژه در یاریگری محرومان و همچنین توسعه و عمران کشور به وضوح مشخص و هم‌چنان باقی است.

اینجانب این ضایعه دردناک، فقدان این سرمایه ارزشمند را به محضر ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان، عموم مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، کارگزاران و مسئولان کشوری و استانی و آحاد مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم عالی‌مقام علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و آرامش آرزومندم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار