رئیس اداره صمت شهرستان البرز از شناسایی و برخورد با ۳ واحد مرغ فروشی متخلف در الوند و نصرت آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،کیان رشوند رئیس اداره صمت شهرستان البرز گفت: روز شنبه دوم مرداد ماه در بازرسی از ۲۲ مرغ فروشی در شهر الوند و نصرت آباد، ۳ واحد صنفی متخلف در زمینه گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و قطعه بندی و شنیسل به صورت غیر مجاز شناسایی و به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رشوند افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر قطعه بندی و شنیسل مرغ تازه از سوی یک واحد مرغ فروشی در نصرت آباد با اعزام بازرسین تخلف این واحد محرز و کل مرغ موجود در محل با حضور بازرسان در بین مردم به قیمت دولتی توزیع و واحد صنفی متخلف جهت برخورد قانونی پلمب و تا پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیربط معرفی شود.

او اضافه کرد: در روز جاری مقدار ۱۹ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مرغ تازه جذب و با قیمت هر کیلو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در سطح شهرستان توزیع گردید.

رئیس اداره صمت شهرستان البرز گفت : علاوه بر توزیع مرغ تازه، مقدار ۵ هزار کیلو گرم مرغ منجمد دولتی با قیمت ۱۹ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم با حضور بازرسین و ناظرین افتخاری در سطح شهرستان توزیع گردید.

رشوند با اشاره به میزان مصرف مرغ مورد نیاز بخش خانوار در شهرستان اظهار داشت: جهت تامین و تنظیم بازار مرغ شهرستان البرز، روزانه مقدار ۲۵ تن مرغ نیاز است و در صورتی که این مقدار به صورت ثابت و روزانه تامین شود، نیاز شهرستان مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان در ادامه گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات صنفی می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت جهت رسیدگی به موقع و برخورد با متخلفان اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار