عکس‌های جذاب و برتر رقابت‌های امروز (۳ مرداد) بازی‌های المپیک تابستانی را تماشا خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات تکواندو و چند رشته دیگر المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد. در سومین روز از مسابقات المپیک توکیو و در رشته قایقرانی نازنین ملایی بانوی ملی پوش کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رویینگ صبح امروز موفق شد مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۸:۷:۳۲ طی کند و بعد از نمایندگان نیوزیلند و سوئیس در رده سوم قرار گرفت. ملایی در مسابقه امروز با ثبت زمان ۸:۰۷.۳۲ در رده سوم قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی (A/B) صعود کرد.

 

 

نازنین ملایی در توکیو

مسابقات بسکتبال المپیک (ایران (۷۸) - جمهوری چک (۸۴)/کامبک شاگردان شاهین طبع کامل نشد).

تصاویری از رقابت تیم‌های ملی بسکتبال ایران و چک در المپیک توکیو

بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال

 مسابقات تکواندوی المپیک توکیو/ حسینی به راحتی به مرحله دوم صعود کرد. میرهاشم حسینی تکواندو کار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده چین تایپه مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. حسینی رقیب خود را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ شکست داد.

میرهاشم حسینی تکواندوکار ایرانی

یخچالی امتیاز آورترین بسکتبالیست دیدار ایران و چک شد. بهنام یخچالی با درخشش و کسب ۲۳ امتیاز، به عنوان امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و چک شناخته شد.

حذف هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی/ هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بادی زنان پس از شلیک ۶۰ تیر خود و کسب امتیاز مجموع ۵۷۶.۱۹ در مقام دهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند. در این مرحله ۸ ورزشکار اول راهی فینال شدند.

تصاویری از رقابت رستمیان در مسابقات تپانچه

هانیه رستمیان عضو تیم ملی تیراندازی

هانیه رستمیان در المپیک

هانیه رستمیان

بانوی تکواندو کار ایران از صعود به دور دوم باز ماند. ناهید کیانی، بانوی تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان با نتیجه ۱۸ بر ۹ مقابل کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان شکست خورد و از صعود به یک هشتم نهایی باز ماند.

ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

ناهید کیانی در المپیک

در ادامه بازی‌های المپیک توکیو امروز در مسابقات تنیس زنان اشلی بارتی بانوی شماره یک جهان مقابل سارا سوریبز از اسپانیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اشلی بارتی تنیسور

نماینده میزبان در رشته اسکیت بورد تاریخ ساز شد

در ادامه رقابت‌های رشته اسکیت بورد المپیک توکیو، اسکیت‌باز ژاپنی مدال طلای تاریخی رشته اسکیت بورد را در مسابقات خیابانی مردان المپیک توکیو از آن خود کرد تا به عنوان نخستین قهرمان این رشته در المپیک شناخته شود.

اسکیت بورد

ورزشکار زن ۵۲ ساله در المپیک رکورد زد

تیرانداز ۵۲ ساله گرجستانی صاحب رکورد ۹ حضور پیاپی در المپیک شد تا بین زنان ورزشکار تاریخ رکورددار شود. نینو سالوکوادزه از لسلی تامپسون، ویلی (کانادا) و کرستین پالم (سوئد) پیشی گرفت و به عنوان تنها زن تاریخ المپیک شناخته شد که در ۹ دوره المپیک حضور داشته است. این تیرانداز تاکنون در المپیک سه مدال کسب کرده است.

 نینو سالوکوادزه رکورددار المپیک

مادربزرگ استرالیایی به دنبال مدال طلا

ماری هانا، سوارکار استرالیایی، مسن‌ترین شرکت کننده در المپیک ۲۰۲۰ است و با وجود ۶۶ سال سن هنوز قصد بازنشستگی ندارد.

ماری هانا مسن ترین ورزشکار المپیک

استرالیایی‌ها رکورد خود را شکستند

تیم شنای چهار در صد متر آزاد زنان استرالیا اولین رکوردشکنی شنا المپیک توکیو را با زمان ۳:۲۹:۶۹ به نام خود ثبت کرد. رکورد قبلی نیز در المپیک ٢٠١٢ لندن با ٣:٣٣:١۵در اختیار تیم شنای بانوان استرالیا قرار داشت.

تیم شنای بانوان استرالیا

وزنه بردار چینی قهرمان المپیک شد

فابین لی، وزنه بردار چینی توانست در وزن ۶۱ کیلوگرم با اقتدار به مدال طلای المپیک توکیو دست یابد. لی با شکستن رکورد المپیک در بخش دو ضرب و همچنین مجموع، در این رقابت قهرمان شد. او با مهار وزنه ۱۷۲ کیلویی در بخش دو ضرب و همچنین ثبت مجموع ۳۱۳ کیلوگرم، رکورد‌های جدیدی را در المپیک به نام خود زد.

فابین لی، وزنه بردار چینی

پیروزی فرانسه و هندوراس مقابل حریفان خود در فوتبال المپیک

در ادامه بازی‌های امروز فوتبال المپیک، امروز تیم‌های ملی فرانسه و هندوراس موفق شدند به ترتیب تیم‌های آفریقای جنوبی و نیوزیلند را شکست دهند.

پیروزی تیم های ملی فوتبال فرانسه و هندوراس در مسابقات فوتبال المپیک

تساوی برزیل و ساحل عاج در المپیک توکیو

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و ساحل عاج امروز در رقابت‌های مرحله گروهی المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی برزیل و ساحل عاج در المپیک توکیو

نماینده فرانسه قهرمان شمشیربازی اسلحه اپه شد

روماین کانون، نماینده فرانسه با شکست حریف خود از مجارستان قهرمان رشته شمشیربازی در ماده اپه در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ شد.

نماینده فرانسه قهرمان شمشیربازی اسلحه اپه شد

پیروزی لاروخا در فوتبال المپیک

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه C رقابت‌های المپیک توکیو با یک گل از سد استرالیا گذشت. این اولین پیروزی لاروخا در المپیک بود؛ اسپانیایی‌ها در بازی اول خود مقابل مصر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بودند.

پیروزی لاروخا در فوتبال المپیک

رشیدف قهرمان تکواندوی المپیک شد

رشیدف تکواندوکار تیم ملی ازبکستان با برتری ۳۴ بر ۲۹ مقابل سیندن از انگلیس مدال طلای وزن ۶۸- کیلوگرم المپیک توکیو را از آن خود کرد.

رشیدف قهرمان تکواندوی المپیک شد

درخشش نمایندگان آسیا در فوتبال المپیک

تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و کره جنوبی موفق شدند در رقابت‌های مرحله گروهی المپیک توکیو به ترتیب تیم‌های مکزیک و رومانی را شکست دهند.

درخشش نمایندگان آسیا در فوتبال المپیک

آمریکا با باخت مسابقات بسکتبال المپیک را شروع کرد

تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و فرانسه امروز و در رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که این بازی را فرانسوی‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ به سود خود به پایان رساندند. آمریکا و فرانسه از حریفان تیم ملی بسکتبال کشورمان در المپیک هستند.

آمریکا با باخت بسکتبال المپیک را استارت زد

پیروزی دشوار آلمان مقابل عربستان سعودی

تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت‌های گروه D المپیک امروز به مصاف عربستان سعودی رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست داد.

پیروزی دشوار آلمان مقابل عربستان سعودی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار