فدراسیون بین المللی تنیس برای حفظ سلامتی ورزشکاران حاضر در المپیک توکیو تدابیر جدیدی اندیشیده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که این روز‌ها توکیو، میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، روز‌های گرمی را تجربه می‌کند، فدراسیون بین المللی تنیس با انتشار بیانیه‌ای قانون "کول بریک" (استراحت ورزشکاران برای خنک شدن) را برای مسابقات تنیس المپیک صادر کرد.

این نهاد بین المللی اعلام کرد در جریان مسابقات المپیک توکیو در صورتی که دمای هوا به بیش از ۳۰ درجه سانتی گراد برسد، مسابقات بین ست دوم و سوم به مدت ۱۰ دقیقه متوقف خواهد شد.

این قانون برای همه بازی‌های امروز (یکشنبه) اجرا خواهد شد، زیرا دمای هوا از حد نصاب اعلام شده بیشتر است. فدراسیون بین المللی تنیس گفت، این سیاست بلافاصله به محض رسیدن دما به آستانه ۳۰.۱ درجه سانتیگراد به مرحله اجرا در خواهد آمد.

طبق این دستور، "اگر دمای هوا افزایش یابد، آستانه دما برای تعلیق احتمالی بازی توسط یک گروه مشاوره داخلی تعیین خواهد شد. این گروه شامل داور، کادر پزشکی مسابقات و عوامل اجرایی می‌شود. "

" برای تعلیق احتمالی بازی، گروه تشکیل جلسه می‌دهد تا پیش بینی آب و هوا برای همان روز، یکی -دو روز قبل و یکی -دو روز آینده را مورد بررسی قرار دهد و همچنین توصیه‌های پزشکی و همه متغیر‌های تاثیرگذار بر ایمنی بازیکن را مورد در نظر بگیرد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار