مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، برچیدن مدارس سنگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه ۴ جانبه به منظور بهبود و توسعه هر چه بیشتر فضای آموزشی دانش آموزان عشایر استان منعقد شد و امید است بتوانیم با همکاری بین بخشی این دستگاه‌ها به خوبی در این عرصه کار کنیم.

او افزود: یکی از برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، برچیدن مدارس سنگی است که اغلب در مناطق عشایری قرار دارند که از پارسال این برنامه آغاز شد و برای جایگزینی یک هزار کلاس درس سنگی در استان طی این مدت، ساخت ۲۲۰ مدرسه ساختمانی جایگزین شروع شد و تا مهر ماه امسال ۲۰۰ مدرسه از این تعداد افتتاح می‌شود.

قربانی بیان داشت: برای ساخت مدرسه در مناطق روستایی و عشایری در بحث تملک زمین که اغلب در اختیار منابع طبیعی بوده و برای دسترسی به برق و آب، مشکلاتی وجود دارد که با رایزنی با دستگاه‌های مربوطه قول همکاری داده شده است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه مدارس کپری و خشتی در استان برچیده شد، تصریح کرد: از چند سال گذشته طرح برچیدن مدارس کانکسی و سنگی آغاز شده که نتیجه بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.