دبیر جشنواره ملی دانشگاهی "مولانا" گفت: فرصت ارسال آثار به نخستین دوره از این جشنواره، به منظور حمایت از هنردوستان، تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدامین بدیعی دبیر جشنواره ملی دانشگاهی "مولانا " بیان کرد: با توجه به استقبال و درخواست برخی از شرکت کنندگان، با پیشنهاد دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت نام و ارائه‌ آثار تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

بدیعی ادامه داد: صاحبان آثار می‌توانند از طریق شناسه جشنواره به نشانی "@molanafestival" در فضای مجازی ، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

او  تصریح کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر در بخش "رقابتی"و "ویژه" ، توسط دبیرخانه جشنواره از متقاضیان دریافت شده است.

بدیعی اضافه کرد: نخستین دوره از جشنواره مولانا در ۲ بخش "رقابتی"و "ویژه" در شاخه های گویندگی، دوبله، اجرا و سخنوری، پادکست، روایت داستان، نمایشنامه صوتی و سایر تولیدات مربوط به هنر صدا در ۲ شاخه فردی و گروهی برگزار می‌شود.

او  خاطرنشان کرد: افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را در بخش گویندگی شامل دکلمه، گویندگی تیزر تبلیغاتی، خبر، روایت داستان و در بخش دوبله شامل دوبله انیمیشن و دوبله فیلم ارسال کنند.

بدیعی افزود: جشنواره ملی مولانا به عنوان عرصه تجلی توانمندی‌ها و اسـتعدادهای ارزشـمند تمام علاقمندان به صدا و گویندگی و بستر مناسبی برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه آن‌ها است.

جشنواره ملی مولانا در شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و مهلت ارسال اثر در بخش "ویژه"  تا پایان جشنواره است.

انتهای پیام / ح 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.