رستمزاد گفت:با برنامه‌ریزی انجام شده و همراهی همه دستگاه‌ها چالش خاصی در حوزه عرضه مرغ در بازار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستمزاد معاون اقتصادی استانداری ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان  با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: طبق برنامه ریزی بعمل امده، توزیع مرغ در ماه‌های آینده نه تنها نیاز استان را تامین می‌کند، بلکه می‌توان مازاد آنرا نیزبه استان‌های همجوار صادر کرد.

معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر پلمب و جلوگیری از کشتار‌های غیر مجاز مرغ در استان، از دامپزشکی استان خواست برابر قوانین و مقررات نسبت به جمع آوری مکان‌هایی که افراد اقدام به زنده فروشی مرغ میکنند اقدام نماید.

او با تاکید بر اینکه مزارع جوجه ریزی باید با قیمت مصوب مرغداری‌ها را تامین کنند، افزود: در استان‌های دیگر اتحادیه‌های مرغداران پیگیر دریافت جوجه ریزی و نرخ‌های تعیین شده هستند، ضرورت دارد در استان نیز این ساز و کار فراهم اید.

رستمزاد با بیان اینکه ارسال هرگونه مرغ کشتار روز به خارج استان تا ۱۵ مرداد ممنوع است، بیان کرد : دستگاه‌های متولی، بازرسی و نظارت در این زمینه اقدامات لازم را بعمل می‌آورند.

او در پایان با اشاره به ذخیره کالا‌های اساسی و تشکر از تعامل و همراهی انبار داران عنوان کرد : خوشبختانه در ذخیره کالا‌های استراتژیک و اساسی در استان هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد و مرغ و گوشت منجمد، گندم، شکر، برنج و.. به مقدار کافی ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
پس چرا کیلو36هزار تومان هست