فرماندار سمنان از اختصاص اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریالی برای شهرستان سمنان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر فخری فرماندار سمنان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سمنان گفت: ۵۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن سهم این شهرستان در سال‌جاری توزیع شد که این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۷ درصد افزایش یافت.

او با بیان اینکه اولویت تخصیص اعتبار به طرح‌های ناتمام با پیشرفت فیزیکی بالاست، افزود: مسوولان تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان سال۱۴۰۰ پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند.

فخری ابراز داشت: باتوجه به افزایش تورم و کمبود منابع اعتبارات، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به تناسب اعتبارات تخصیص یافته با مدیریت مطلوب و نظارت برای تکمیل پروژه‌های نیپه تمام تلاش کنند.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برنامه ریزی، توزیع اعتبارات، نظارت و ارزیابی عملکرد بر عهده این کمیته است، ابراز داشت: مدیران دستگاه‌ها برای جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنند.

صباغیان معاون هماهنگی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان هم چنین در این جلسه گفت: سال گذشته مجموع اعتبارات شهرستان سمنان۴۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که از این مقدار ۴۶ میلیارد تومان تخصیص گرفت.

او ضمن تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان سمنان اضافه کرد: تخصیص وتقسیم اعتبارات مصوب برای طرح‌های مختلف باعث می‌شود سرعت رشد اعتبارات کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.