رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از واکسینه شدن ۱۳۰ هزار نفر از جامعه هدف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۱۱ درصد جمعیت هدف این استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او افزود: از یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر جمعیت هدف استان همدان بیش از ۱۳۰ هزار نفر واکسن دریافت کرده اند که ۷۰ درصد جمعیت شهری و ۳۰ درصد روستایی است.

حیدری مقدم با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۸ هزار دز واکسن تزریق شده است، اظهار امیدواری کرد: به‌زودی هفته‌ای ۵۰ هزار دوز واکسن تزریق شود.

استاندار همدان هم در جلسه ستاد مقابله با کرونا، با تاکید بر ممانعت از ورود خودرو‌های با پلاک شهر‌های با وضعیت شیوع ویروس کرونای قرمز رنگ گفت: فرمانداران با کمک نیروی انتظامی ورودی‌های شهر‌ها را کنترل کنند.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شهر‌های همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز، فامنین زرد و سایر شهر‌های استان نارنجی اند، افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت دست، مهمترین مواردی است که باید به آن پایبند باشیم.

او تصریح کرد: توصیه می‌شود شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و از برگزاری دورهمی، عروسی، عزاداری خودداری کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.