فرمانده انتظامی کردستان از شناسایی و ضبط بیش از ۴ هزار قطعه تجهیزات یدکی که به منظور استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال استفاده می‌شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان بانه، مکان نگهداری اقلام و قطعات دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در یک پاساژ تجاری شناسایی شد.

سردار آزادی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، ۱۵ دستگاه ماینر، ۲ هزار و۹۸۲ عدد پورت حافظه، ۲۸ عدد کیس حافظه، ۲۵۵ عدد کارت گرافیک، ۲۳۰ عدد مادربورد و ۵۴۷ عدد هارد قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش در جهت دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان تأکید کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.