کارشناس هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا در بیشتر مناطق کشور روند کاهشی دارد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود افزود: روز یکشنبه در مناطقی از جمله کرمان، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان به‌طور ضعیف‌تر شاهد افزایش ابر، بارش باران و رعد و برق خواهیم بود و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود .

او ادامه داد: روز دوشنبه تنها در غرب و جنوب آذربایجان شرقی و روز سه‌شنبه هم در استان اردبیل ، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیائیان یادآور شد: روز چهارشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا در بیشتر مناطق کشور روند کاهشی دارد و از گرمای هوا کاسته خواهد شد .

ضیائیان بیان کرد: از امشب تا اواسط هفته در شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پدیده غالب است که در پاره ای از مناطق سبب خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی خواهد شد‌.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت :فردا آسمان تهران صاف و بعد از ظهر قسمتی ابری خواهد بود. بیشترین دمای هوای پایتخت به ۴۰ درجه و کمترین آن به ۲۸ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار