رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پیرمردی که به دليل اختلافات خانوادگی با همسرش، وی را به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج مبنی بر فوت مشکوک خانم ۶۳ ساله در یکی مناطق این شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرایم جنایی، جسد خانم ۶۳ ساله را که به حالت بی‌هوش و فوت شده در قسمت پذيرايی منزلش بر روی زمين افتاده بود مشاهده کردند و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: شناسایی عامل يا عاملين جنايت و کشف حقيقت در دستور کار ويژه پليس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قتل توسط شوهر ۷۳ ساله شخص مقتول انجام شده باشد، قوت گرفت.

او افزود: در تحقيقات اوليه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گويی دراظهارات او، ظن مامورين به این فرد معطوف شد و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

رئیس‌ پلیس آگاهی البرز گفت: شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و عنوان کرد: به دليل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پيرم داشتم، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست دادم و با فشردن گلویش، او را خفه کردم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.