مربی تیم آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای این تیم مقابل سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ارتباط با مسابقه فردای این تیم مقابل تیم فوتبال سایپا در چارچوب مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم بازی با سایپا سخت‌ترین بازی لیگ ما است، چون این تیم شرایط بسیار سختی دارد و برای باقی ماندن در لیگ برتر می‌جنگد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد رتبه این تیم در پایان لیگ گفت: باید واقع‌بین باشیم، آلومینیوم تازه به لیگ برتر آمده است. تیمی که تازه به لیگ برتر آمده شرایط نابسامانی دارد. در سال‌های گذشته دیدیم تیم‌هایی مانند گل‌گهر که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند شرایط ایده‌آلی نداشتند. خدا را شکر می‌کنیم ما شرایط ثابتی داریم. اگر در چند بازی تمرکز لازم داشتیم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. در ۲ بازی آینده اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم ۶ امتیاز بگیریم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

خرمگاه در مورد اینکه سایپا ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد عنوان کرد: فوتبال این نیست که در مورد ضعیف‌ترین خط حمله یا خط دفاع صحبت کنیم. جذابیت فوتبال این است که نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. اتفاقا طبق آنالیزی که انجام داده ایم آن‌ها نفرات بسیار خوبی دارند و اگر گل نمی‌زنند مربوط به شرایط روحی و روانی حاکم بر این تیم است.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اتفاقات بازی قبلی این تیم مقابل تراکتور گفت: اگر منصوریان در این مورد صحبت کند بهتر است، اما من به عنوان یک انسان یاد گرفته ام که همیشه در ورزش باید به پیشکسوت خودم احترام بگذارم. این موضوع را سرلوحه کار خودم قرار داده‌ام.

خرمگاه در مورد محرومان و مصدومان آلومینیوم برای بازی فردا عنوان کرد: چند بازیکن مصدوم داریم، اما امیدوارم که آن‌ها برسند و بتوانند ما را در بازی فردا به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار