مادر جواد فروغی:

فرزندم متعلق به همه ایران است

جواد فروغی جوان شایسته دهلرانی در رشته تیراندازی با تپانچه قهرمان المپیک توکیو شد.

 مادر جواد فروغی قهرمان مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: فرزندم متعلق به همه ایران است و این مدال طلا را به تمام کسانی که زحمت کشیدند تا جواد در این جایگاه قرار بگیرد و به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

او که با وجود کهولت سن از دقایق اولیه صبح امروز همزمان با آغاز مسابقات پای گیرنده تلویزیون نشسته بود گفت: هر بار که پسرم تفنگ به دست می‌گرفت و می‌خواست شلیک بکند از بس دعا می‌کردم و اشک می‌ریختم نمی‌توانستم لحظه شلیک کردن او را ببینم.

مادر قهرمان المپیک از تلاش‌های شبانه روزی فرزندش در رسیدن به موفقیت گفت و افزود: از زمانی که فهمیدم جواد به این رشته علاقه دارد او را تشویق کردم که ادامه بدهد.

مادر که این موفقیت‌ها را نتیجه ایمان و پشتکار فرزندش می داند ،گفت: جوانان نباید از مشکلات بترسند و باید جواد را الگوی خود قرار بدهند او که با تمام‌ مشکلات زندگی جنگید امروز توانست دل من و دل تمام‌ مردم ایران و رهبر عزیزمان را شاد کند.

عده‌ای از دوستان فروغی نیز همزمان با اعلام قهرمانی او در منزل پدری اش در دهلران حاضر شدند و به مادرش تبریک‌گفتند.

جواد فروغی ۴۱ ساله و آرمیتا صادقیان ۱۹ ساله ۲ جوان شایسته ایلامی هستند که در این دوره از مسابقات المپیک‌ توکیو حضور داشته و جواد فروغی توانست مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه را از آن خود کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.